mandag 16. mars 2009

Jeg har fått virus på min hjemme-pc, så jeg kommer ikke inn på alle nettsidene jeg vil. Men i dag var jeg inne og kikka på flickr fordi jeg fant et flott bilde. Bildet fant jeg fordi jeg leste om dette i det siste ABM-magasinet side 46. Lenke til bildet er her: http://www.flickr.com/photos/library_of_congress/3175043876/in/set-72157612249760312/

Jeg hadde tenkt å opprette en konto på flickr, men det fikk jeg ikke lov til her hjemme. Så jeg får prøve meg på skolen i morgen - hvis jeg får tid.

2 kommentarer:

  1. Grrr - så kjedelig med virus på pcen! Håper du får orden i kaoset!

    Ser du holder tritt med fremdriftsplanen og jobber med bilder. Supert! Stå på :-)

    SvarSlett
  2. Flott historisk bilde. Jeg har vært på Flickr. Der kan jeg bare sitte og sitte i en evighet.

    SvarSlett